Προσαρμογή Προτιμήσεων Συναίνεσης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας κατά την πλοήγηση στον ιστότοπο. Από αυτά, τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookies. Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.

Πάντα Ενεργά

Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτά τα cookies διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και χαρακτηριστικά ασφαλείας του ιστότοπου, ανώνυμα.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Τα cookie επισκεψιμότητας χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Τα cookie επιδόσεων χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Τα cookie διαφημίσεων χρησιμοποιούνται για την παροχή προσαρμοσμένων διαφημίσεων στους επισκέπτες με βάση τις σελίδες που επισκέφτηκαν προηγουμένως και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

Η Τεχνική υποστήριξη παρέχεται από την Jewelsoft, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, με τηλε-υποστήριξη ή με  επίσκεψη τεχνικού μας στον χώρο σας ή στα γραφεία μας.

Με την Τήλε-υποστήριξη μπορούμε να δώσουμε άμεσα λύσεις όταν οι τηλεφωνικές οδηγίες δεν αρκούν και η επί τόπου επίσκεψη είναι αδύνατη ή μπορεί να καθυστερήσει. Με την Τήλε-υποστήριξη συνδέεται μέσω Internet ο υπολογιστής σας με έναν δικό μας και κάνουμε αυτό που μας ζητήσατε, χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή σας από το γραφείο μας σαν να ήμασταν εκεί , φυσικά κάτω από την εποπτεία και την καθοδήγηση σας.

Η Τεχνική υποστήριξη και εκπαίδευση που παρέχεται από την Jewelsoft αμείβεται είτε σύμφωνα με μια ετήσια σύμβαση, είτε κατ’ αποκοπή ανάλογα με την διάρκεια ή/και το είδος της υπηρεσίας. Ο μέγιστος χρόνος ανταπόκρισης και επίλυσης του προβλήματος του πελάτη, εξαρτάται από το είδος της σύμβασης που έχει υπογραφεί όπως φαίνεται στον επόμενο πίνακα

Free Basic Business
Τηλεφωνική Υποστήριξη 50€/ώρα Δωρεάν Δωρεάν
Τήλε-υποστήριξη 4 ώρες Δωρεάν 8 ώρες Δωρεάν
Υποστήριξη στα Γραφεία μας 25€/ώρα Δωρεάν
Υποστήριξη στον Χώρο σας 45€/ώρα 25€/ώρα
Ενημερωμένες εκδόσεις Όχι Ναι Ναι
Χρόνος ανταπόκρισης 2-5 εργ. ημέρες 48 ώρες 24 ώρες
Ετήσιο κόστος Προαγορά ωρών
(min 1 ώρα)
15% της αξίας του προγράμματος 30% της αξίας του προγράμματος

Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ , έξοδα μετακίνησης, στάθμευσης και διαμονής.

Οι ώρες λειτουργίας της τεχνικής υποστήριξης είναι Δευτέρα – Παρασκευή 10:00πμ – 6:00μμ εκτός από μια περίοδο το καλοκαίρι συνήθως 5-25 Αυγούστου που η εταιρεία παραμένει κλειστή.
Σε περιπτώσεις επείγουσας κατάστασης και εκτός ωραρίου της υποστήριξης, μπορείτε να αφήσετε μήνυμα σε ένα από τα κινητά τηλέφωνα μας και η αίτηση σας θα εξετασθεί ως προς τον χρόνο αντίδρασης και ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να παραβιάσει το ωράριο της τεχνικής υποστήριξης με επιβάρυνση 20% στον χρόνο η την αμοιβή.

Η μέτρηση του χρόνου διάρκειας της τεχνικής υποστήριξης σε κάθε αίτηση του πελάτη, αποτελεί μοναδικό προνόμιο της Jewelsoft και είναι μη διαπραγματεύσιμη.
Σε περίπτωση που η έδρα του πελάτη βρίσκεται εκτός της πόλης και των προαστίων της έδρας της Jewelsoft η επίσκεψη στον χώρο του πελάτη, επιβαρύνεται με τις δαπάνες μετάβασης, αμοιβή εκτός έδρας και έξοδα πιθανής διαμονής για ένα άτομο.

Η τεχνική υποστήριξη σχετίζεται μόνο με την καλή λειτουργία των προϊόντων της εταιρείας και δεν περιλαμβάνει τα παρακάτω, για τα οποία πρέπει να γίνει ξεχωριστή συμφωνία και εφόσον η Jewelsoft αποδεχτεί να αναλάβει αυτήν την δέσμευση.

  • Προβλήματα λειτουργίας ή άγνοια χρήσης του λειτουργικού συστήματος.
  • Πρόβλημα με την εμφάνιση ελληνικών στην οθόνη ή στους εκτυπωτές του συστήματος.
  • Δυσλειτουργία του δικτύου των υπολογιστών ή των αποθηκευτικών μέσων.
  • Αναβάθμιση και επισκευές του μηχανογραφικού εξοπλισμού.
  • Χρήση ακατάλληλου εξοπλισμού και αναλωσίμων.
  • Μόλυνση των υπολογιστών από ηλεκτρονικούς ιούς.
  • Εκπαίδευση σχετικά με το λειτουργικό σύστημα, την χρήση του Internet, τα προγράμματα επεξεργασίας εικόνων και του Microsoft Office.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την παροχή της τεχνικής υποστήριξης, είναι:

  • Η τήρηση αξιόπιστων αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων του προγράμματος.
  • Η καλή λειτουργία του μηχανογραφικού εξοπλισμού
  • Η πιστή τήρηση των οδηγιών του εξειδικευμένου τεχνικού.
  • Η εξόφληση οικονομικών εκκρεμοτήτων.
  • Η μη παρέμβαση τρίτων στην εγκατάσταση ή τα δεδομένα του προγράμματος.

Η Jewelsoft δεν φέρει καμία αστική, φορολογική ή οικονομική ευθύνη για τυχόν προβλήματα, ζημίες ή φορολογικές παραβάσεις που θα υποστεί ο πελάτης από την καλή ή κακή χρήση του παρόντος μηχανογραφικού συστήματος.